Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Δημόσιοι υπάλληλοι

Καταρχήν πρέπει να ξεκαθαρίσω πώς είμαι εντελώς ενάντια στα μέτρα που έχει φέρει το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και πως οι μόνοι από τους οποίους πρέπει να παρθούν τα χαμένα-αρπαγμένα λεφτά είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Ν.Δ. ή οποιουδήποτε άλλου κόμματος, πρώην και νυν βουλευτές και υπουργοί και οι διάφοροι επιχειρηματίες που έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν αλλά και στο παρόν μαζί τους.Είναι οι μοναδικοί ένοχοι και ακόμα και στην κρεμάλα να τους στείλουν εγώ μαζί τους είμαι.Υπάρχει όμως ένα συγκεκριμένο μέτρο, αυτό για την μείωση των μισθών των δημοσίων υπαλλήλων που με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.Τόσα χρόνια οι δημοσιοΰπαλληλίσκοι με την υποστήριξη της εκάστοτε κυβέρνησης ουσιαστικά κλέβουν τα λεφτά του απλού εργαζόμενου καθώς οι μισθοί τους δεν ανταποκρίνονται σε καμία περίπτωση στην πραγματικότητα.Εγώ προσωπικά δεν έχω πάει σε καμία δημόσια υπηρεσία που να έχω εξυπηρετηθεί σωστά και γρήγορα.Άσε που συχνά οι αρμόδιοι υπάλληλοι έλειπαν και έπρεπε να ξαναπάω άλλη μέρα για μια μικροδουλειά.Πριν λοιπόν αρχίσετε να διαμαρτύρεστε και εσείς σκεφτείτε τι κάνατε τα προηγούμενα χρόνια και με ποιον τρόπο έχετε αυτήν σας την θέση.Το γεγονός ότι σας κόβουν τα επιδόματα είναι ότι πιο σωστό έχει κάνει η τωρινή κυβέρνηση ασχέτως λόγου.Επίδομα για έγκαιρη προσέλευση στον χώρο εργασίας δεν έχω ξανακούσει εγώ και είμαι σίγουρος ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο σε καμία άλλη χώρα.Κάτι δηλαδή που εκτός ότι πρέπει να θεωρείται δεδομένο πρέπει να είναι και λόγος για απόλυση.Βέβαια έτσι συνηθίσατε ή μάλλον έτσι σας κάνανε να συνηθίσετε όμως ακόμα και εσείς το ξέρετε ότι είναι λάθος και άδικο για όλους τους υπόλοιπους.Το ίδιο το κράτος δεν ξέρει πόσους δημόσιους υπάλληλους και δημιουργεί από το πουθενά καινούριες θέσεις απλά και μόνο για να βολέψει ακόμα μία ψήφο.Είναι σωστό αυτό;Είναι σωστό ο ιδιωτικός υπάλληλος να γαμιέται 12 και 14 ώρες στη δουλειά ούτε για 700 ευρώ και ο δημόσιους να ξύνεται 2 ώρες τη μέρα για 1000 και ευρώ;Και στο τέλος να έχει και απαιτήσεις;Για σκεφτείτε λίγο..

Π.Σ.:Δεν θέλω να ακούσω για εξαιρέσεις..Σαφώς υπάρχουν και συνειδητοποιημένοι δημόσιοι υπάλληλοι που θέλουν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο και που μάλλον έχουν πάρει την θέση τους άξια όμως δυστυχώς είναι η απόλυτη μειοψηφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου